Totaal aantal pageviews

woensdag 13 april 2011

Review Outdoor Girl lakjes



First things first: Waarom de foto's ineens zo een slechte kwaliteit hebben gekregen weet ik niet,Als ik ze normaal open zijn ze gewoon van goede kwaliteit. Als je ze in goede kwaliteit wilt bekijken moet je op de foto klikken voor een vergroting, hier zijn ze scherper!



Afgelopen week waren we wezen budget-shoppen. Wij kwamen het merk Outdoor Girl tegen. Het schap stond naast  Black Onyx ( een very budget merk wat o.a. te koop is bij zeeman.) We verwachten niet veel, maar zodra we de oogschaduws gingen swatchen waren we verbaasd.Is alles zo goed? Als nagellak-addicts hebben we wat lakjes meegenomen in de hoop dat deze ons ook zullen bevallen.

De kleuren die ik heb meegenomen zijn zwart, rood en roze.Nummer 08,12 en 11. Helaas niet zulke spannende namen maar dat zegt nog niks.
Het eerste wat meteen opviel was de verpakking. Deze is bijna identiek aan de OPI verpakkingen. De verpakkingen zijn alletwee even groot met dezelfde vorm. Zelfs de ribbeltjes aan de onderkant die OPI heeft, hebben deze lakjes ook. Het enige verschil is dat de OPI dop iets langer is en het merk teken erin heeft staan. Beide merken bevatten 15 ml. 
Links Outdoor Girl, rechts OPI


 Maar goed, op naar de swatches!

Kleur 12, twee laagjes [ja m'n nagel is beschadigd :( ]

Kleur 08 en 12, een laagje

Kleur 08 en 12 , kleur 12 twee laagjes



Dit zijn kleur 08 en 12. En wauw! 08 (zwart) is echt heel erg goed!Een echt zwart zwart lakje en na één laagje al super dekkend en helemaal niet streperig!
Kleur 12 , de roze kleur is een ontzettend roze suikerspin kleur! Deze was ook vrij dekkend, maar ik had toch maar een tweede laagje aangebracht. Ook deze lakt niet streperig en gewoon fijn. Zelf vind ik deze kleur heel mooi bij een getinte huid. Jammer voor mij, want die heb ik niet, haha.

En dan de rode kleur, nummer 11. Op mijn pink heb ik OPI opgedaan. Ik wilde kijken welke meer dekkend was, en of ze anders lakken. Dus vandaar.

Links OG rechts OPI, beide een laagje.
Links OG rechts OPI, beide 2 laagjes
Links OG rechts OPI, beide een laagje.

 Kleur 11 is een rode kleur.Hij is best wel fel en lakt niet stroperig. Dekt in een laagje, maar een tweede laagje vind ik net iets mooier.


De lakjes zijn echt heel erg fijn! Ze lakken allemaal niet stroperig en drogen snel op.
De roze en rode kleur dekken al in een laagje, maar een tweede laagje geeft een net iets mooier effect.
Ik ben ontzettend blij dat we dit merk hebben ontdekt want ik ga zeker meer lakjes hiervan kopen.
Om eerlijk te zijn zag ik niet veel verschil tussen OPI en OG. Dit is misschien nogal "gewaagd" om te zeggen aangezien ik OPI wel als een van de beste merken zie. Ik heb niet uitgetest hoelang het duurd voordat ze gaan chippen, waarschijnlijk zal dit wel van de OPI verschillen.
Alle Outdoor Girl lakjes zijn €1.50 en dus super budget! Elk lakje bevat 15 ml.

Deze lakjes hadden we gekocht in een winkeltje genaamd Daily Style. Dit is een klein,rommelig winkeltje waar ze van alles verkopen. Van gereedschap tot make-up. Daily Style zit aan het eind van tussenmeer ( in Amsterdam Osdorp.)
Ik heb dit merk nog nooit eerder gezien. Ik kon nergens vinden in welke "real life" winkels ze dit merk verder verkopen, maar ik heb wel 2 webshops gevonden. :
http://makeupforsale.biedmeer.nl/
http://www.superdrug.com/

Het zijn hele goede budget lakjes, en ik ga snel terug om meer uit te proberen!
xoxo
Indira

Geen opmerkingen:

Een reactie posten