Totaal aantal pageviews

donderdag 21 juli 2011

New boughts: Primark


Mijn primark-liefde was de laatste tijd een beetje aan het vervagen. Toen mijn nicht deze week een dagje langskwam en graag naar "die ene leuke goedkope winkel" wilde gaan, was ik blij verrast. De laatste paar keer dat ik bij de primark was geweest was ik erg teleurgesteld. Maar de nieuwe collectie herrinnerde mij eraan hoe geweldig ik deze winkel altijd vond, vooral na het bekijken van de prijskaartjes voel ik een aantal vlinders in m'n buik. Ik heb een aantal leuke spulletjes gekocht waar ik ontzettend blij mee ben, als je die wilt zien raad ik je aan om verder te lezen ;)

Laat ik beginnen met iets waar ik het meest blij mee ben; de sandaaltjes.
O wouw, wat een beauties!
Het leuke van de primark is dat het altijd een verassing is bij de kassa, dit kan schokkend zijn ( "huh, maar bijna alles koste 5 euro ") of juist heel leuk. Op het prijskaartje stond dat deze sandaaltjes 15 euro koste, eenmaal bij de kassa aangekomen heb ik er maar 5 euro voor betaald.
Ik vind de kraaltjes echt ontzettend mooi, het doet me een beetje aan marokko denken.
Het plateau is alleen wel erg smal, maar hopelijk wen ik daar nog aan.





 De oversized blouse is ook een item waar ik errug blij mee ben. Deze is op zoveel manieren te combineren; netjes, nonchalant, of op vakantie voor over mijn bikini.
Hij is van doorzichtige stof, heeft twee borstzakjes, opgerolde mouwtjes en  is een beetje gedetailleerd bij de schouders, wat een ander primark blousje van mij ook heeft.
Deze was wat aan de dure kant ( voor primark prijzen dan natuurlijk ) en kostte 13 euro. 






Dan nu de accessoires.

Dit is een boho-achtige tas van nep leer, met bronzen studs en leuke wriemeltjes ( ja, hoe noem je dat? ) aan de zij en onderkant. Hij is vrij groot, en heeft 1 binnen vakje met een rits. Ook hier ben ik weer superblij mee!
Deze mooie tas kostte me maar 10 euro.




Verder heb ik nog een simpel riempje gekocht, in een crème kleur met (nep) leren uiteindes.
Voor 2euro heb ik dit riempje meegenomen.


Tammy (mijn nicht) liet me dit "best friends" kettinkje zien, we vonden het wel schattig en hebben ieder een helft. Het kettinkjes kostte 2 euro, en dat kwam neer op 1 euro per persoon.
De parel oorbelletjes vind ik superschattig. Ze kwamen eigenlijk uit een pakje met 5 verschillende maten wat rond de 1,50 euro kostte, ik heb alleen dit paar genomen en Tammy heeft de rest van het pakje.



Ik had ook nog een kettinkje met een turquoise steentje eraan gekocht maar zoals ik al zei is het bij de kassa vaak een verrassing. Het kettinkje staat wel op het bonnetje maar zat in geen van mijn tassen. Waarschijnlijk is hij van de toonbank af gevallen. 

Zo, en dat was het. Veel foto's hé in 1 artikeltje.
Ik ben in ieder geval heel erg blij met m'n nieuwe spulletjes.
Ik denk eraan om deze week weer te gaan, om nog een bloesje maar dan in een andere  kleur en het kettinkje opnieuw te kopen.

Hopelijk vonden jullie dit artikel leuk, en waren het niet te veel foto's.
Ik heb voor de foto's mijn oude camera gebruikt, ik was even vergeten wat een mooie foto's hij kon maken. Helaas veranderd blogspot de kwaliteit van sommige foto's. Ook moet moet ik toegeven dat ik wel wat problemen had met het focussen en het licht, maar gelukkig heb ik nog tijd genoeg deze vakantie om dat uit te zoeken, haha.

xoxo
Indira

8 opmerkingen:

  1. Hello :) Dankjewel voor je lieve comments! Ik heb daar indd ook wel eens last van, heel vervelend. Daarom heb ik toen mijn foto's op 'extra groot' gezet ofzo, sindsdien is het wat minder.. ik weet ook niet goed wat ik er tegen moet doen helaas :( &indd er staat geen e-mail adress op mijn website, ik heb er meteen een aangemaakt, dankjewel voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Trouwens ik vind jou foto's gewoon mooi scherp hoor :D !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke spulletjes!
    Primark is echt een leuke winkel en zo goedkoop!
    -xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die blouse is echt heel leuk!

    Ik had mijn blog aan verandert in annelovees misschien lag het daar aan? Dat je dacht dat het nog anders heette?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bedankt voor je reactie!
    ik volg je blog.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke blog! Zullen we elkaar volgen :-)?
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die slippers zijn echt leuk <3 Ik volg je! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de blouse en de tas erg leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen