Totaal aantal pageviews

vrijdag 15 april 2011

Action shoplog + review


Vorige week zijn Indira en ik in Osdorp naar de Action geweest. We hadden er al een aantal reviews over gelezen, en waren toch wel benieuwd naar hoe het ons zou bevallen. En we zijn aardig geslaagd! Dit is alleen mijn deel, mischien komt Indira's deel ook nog op de site, dat weet ik niet.
Kijk verder voor meer foto's en mijn mening!


Als eerste de liquid eyeliner. De eyeliner en mascara zaten samen verpakt. Het is van het merk Max. Dit leuke pakketje kostte maar liefst €1,59! Dat is echt niks! En het was nog van goede kwaliteit ook. Dikke vette SCORE!
































 De eyeliner bevat 6,5 mL dus da's best veel. Vergeleken met een Rimmel mascara van 3 mL die ik heb. De eyeliner heeft een lekker dun kwastje en werkt heel fijn. Je kan er een mooi secuur lijntje mee zetten.
Het enige 'minpunt' is dat het heel gek ruikt, en als je het er af haalt zitten er allemaal rare stukjes op je wattenschijfje, en dat heb ik niet bij andere eyeliners. Maar ik kan dit eigenlijk niet echt een minpunt noemen, want ik heb er geen last van ofzo. Hij blijft verder heel goed zitten. Ik had hem geswatcht op mijn hand en het bleef er gewoon de hele dag op zitten, hoe vaak ik mijn handen ook heb gewassen. Ik ben hier dus erg tevreden over!


Dan de mascara.
























De mascara zat dus verpakt met de eyeliner, en samen kosten ze €1,59.
De mascara is best goed. Het is niet super zwart, maar met wat meer laagjes of een andere mascara er over heen is ie erg mooi. Hij klontert niet, hij scheidt mijn wimpers mooi. Het enige vervelende is dat er super veel mascara op de bovenkant van het borsteltje komt. Dus waar het stokje begint. Maar als je dit er gewoon afveegt is het prima te doen (;

En dan nu de 4 lipsticks en 1 lipgloss.











Ik vind de verpakking van de lipgloss en best chic uitzien, voor die paar centen! Ik weet de precieze prijs niet meer, maar het zat in ieder geval onder de €1,00. Het is een roze kleur met een goud achtige shimmer er doorheen. Deze lipgloss is net als de mascara en eyeliner van Max. Ik verwachte er niet heel veel van, maar ik ben verrast! Moet je kijken wat een pigment! Dat had ik echt niet verwacht.












Mooie licht rozige kleur met shimmer. Van het merk Max.













Op de foto lijkt 'ie roze, maar in het echt is 'ie meer goud/roze. Hele mooie lipstick. Van het merk The Color Workshop.












Dit vind ikzelf de mooiste van de 4. Hij is een beetje roze/rood met een shimmer. I love it.












En een rode kleur mocht natuurlijk niet ontbreken. Ook een hele mooie kleur. Deze en die hierboven hebben allebei een verrassend goed pigment! De lipsticks waren volgens mij allemaal iets van €0,70 ofzo?! Ik weet het niet meer precies, maar in ieder geval heeeel goedkoop!

















En tenslotte nog de swatches. Van rechts naar links is dezelfde volgorde als van boven naar beneden (;


En dat was het! Ik ben er heel erg tevreden over, al had ik dat helemaal niet gedacht!
Als je een keer in de buurt bent van een Action, neem dan zeker even een kijkje!

xoxo
Flora

Geen opmerkingen:

Een reactie posten