Totaal aantal pageviews

vrijdag 15 april 2011

Review Catrice 010 Black Jack with Jack Black gelliner

Ik was al een tijdje op zoek naar een gelliner.
Vloeibare eyeliners vind ik soms ietsje te hard en potlood iets te zacht. Een gel of cream liner leek me hier een goede oplossing voor.Ik ging naar het kruidvat en kwam de nieuwe gelliner van catrice tegen. Waarom niet meenemen om uit te proberen? ik heb meteen ook het kwastje gekocht zodat ik een goed strak lijntje kan zetten.





 Het potje vind ik mooi. Het is een rond potje met een strak design en zilveren letters erop.

 Ik was té nieuwschierig naar de liner. Sorry dus dat er al twee streepjes in staan.
De gelliner is super zacht, wanneer je heb aanbrengt voelt het ontzettend zacht aan. Hij droogt ook zacht op , wordt niet kollerig of hard. Ik ben hier echt heel blij mee. Opgedroogt is het een mooie diepzwarte kleur, het brengt makkelijk en snel aan, vooral met het bijbehorende kwastje.

Op mijn hand heb ik een paar streepjes gezet. Je ziet hier dat je goed dunne strakke lijntjes kan zetten, maar ook dikkere lijntjes. De gelliner blijft de heledag goed zitten en loopt niet uit.

Gelliner op mijn oog


Als je opzoek bent naar een fijne budget gelliner (met een leuke naam!) ga dan langs het kruidvat voor deze Black Jack with Jack Black gelliner.
De Catrice gelliner kost €3,99 bij het kruidvat.

xoxo
Indira

1 opmerking:

  1. heel mooi gedaan!!
    deze staat zeker op mijn verlanglijstje!
    Maarja jammergenoeg nog steeds geen nieuwe catrice producten in mijn kruidvat te vinden :(

    BeantwoordenVerwijderen