Totaal aantal pageviews

vrijdag 20 mei 2011

Essence stay with me


Ik vond deze lipglossjes van essence wel een review waard, dus kijk verder als je benieuwd bent wat ik er van vind!



Ten eerste moet ik even melden dat ik de namen geweldig vind!











v.l.n.r. Kiss kiss kiss - My favorite milkshake - Me & my icecream

Een rood/donkerroze, een beetje een soort perzik kleurtje en een barbie roze.
Ik vind ze allemaal heel mooi! Vooral de eerste.


Deze lipgloss heeft een heel apart kwastje, er zit er soort deukje in het midden, waardoor hij heel lekker 'op je lip ligt'. Het klinkt een beetje raar maar als je de foto ziet begrijp je mischien wel wat ik bedoel (;





Hier zie je ze op de lippen:

























07 Kiss Kiss Kiss

























01 Me & my icecream
























02 My favorite milkshake 


Deze lipgloss kost €1,99 en bevat 4 ml.



xoxo
Flora

1 opmerking:

  1. Ik heb zelf de laatste, my favorite milkshake, ik vind hem echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen