Totaal aantal pageviews

dinsdag 17 mei 2011

Random update (Indira)

Hellooo,
Eventjes een update, ik heb de laatste tijd best wel veel leuke dingetjes gedaan dus het leek me wel leuk om hier wat over te schrijven (:





Koninginnendag.

Hopelijk hebben jullie een leuke koninginnendag gehad? ( beetje laat haha)
Flora en ik zijn samen in het vondelpark gaan staan met....
jaja nail-art. Wij deden alle soorten nail art bij mensen, oranje was erg populair en het Chanel logo ook.
We wonen beide in Amsterdam en zaten dus lekker centraal. In het vondelpark is altijd een hele leuke gezellige sfeer, er is geen echte handel van verkopers. Over het nail-art dingetje zal nog een los artikel komen, daarin zal een van ons even goed vertellen wat we daar hebben gedaan. We hebben het al eens eerder op een markt gedaan dus het is wel leuk om dat in een apart artikel te vertellen.
Op koninginnen nacht ben ik niet helemaal los gegaan in de stad maar ging ik samen met flora  gezellig gossip girl kijken bij  Doris . ( of naja kijken, mijn oogleden hingen half dicht haha.)
De volgende ochtend gingen we vroeg naar het vondel park om een plekje te bemachtigen, bleek het park pas om 9 uur open te gaan. Daar stonden we dan om half 8 in de kou. Naja dan maar make-up doen, oranje oogschaduw, nagels enzo. Rond 4 uur gingen we weg uit het vondelpark en hebben we wat rondgestruind.
Het was een supergezellige dag!





Bevrijdingspop.

Op 5 mei , bevrijdingsdag ging ik naar my best bud, Mirte, in haarlem.

Woensdag bleef ik bij Mirte slapen en donderdag gingen we vroeg op.
Er zouden een aantal leuke bands/artiesten komen optreden, op ons lijstje stonden in iedergeval The red 17 ( nederlandse band die de Rob acda awards hebben gewonnen) en Chef'special ( again een super goede nederlandse band). .The red 17 speelde 's ochtends dus wij waren er al rond 12 uur. Het terrein was echt supergroot, overal stonden kraampjes en eet tentjes. Er waren 3 of vier podiums, de een wat groter dan de andere. The red 17 zit een beetje in de All time low genre, beetje rock. Ze waren echt heel goed live. Ik heb echt gelachen om Maikel,de drummer, die had echt dikke pret daar op dat podium!

Triggerfinger hebben we ook nog kort gezien, niet echt mijn smaak maar was wel leuk. Ook waren Ben Saunders en Waylon er maar die heb ik niet gezien, toen was ik lekker in het zonnetje aan het chillenbillen.
'S avonds speelde de baseballs tegelijkertijd met chef'special dus die heb ik ook niet gezien. Chef'special speelden op het Jupiler podium,een best groot podium. En wauw, Chef'special was echt super! Het is een band uit Haarlem die nu overal aan het doorbreken is. Genre is een beetje Hiphop / Funk / Pop / Rock, de zanger rapt.Soms is het wat meer rock en bij andere nummers is het wat meer ska en reggae
 achtige muziek. Bij een van hun nummers , Slow down is het de bedoeling dat iedereen op zijn hurken gaat zitten "chillen". Het was echt supervet om bijna het heleveld op z'n hurken te zien zitten! Joshua de zanger sleepte het hele publiek mee in z'n optreden, hij is echt heel energievol. Het hele publiek ( en dat was echt heel groot) ging helemaal los, er waren een paar moshpits, en een paar mensen gingen crowdsurfen, kortom het was echt awesome.
'S avonds kwam Kate nash nog, ik ken een paar liedjes van haar die ik wel leuk vind. De meeste mensen vonden het optreden wat minderen gezien ze de heletijd aan het gillen was,haha. Op het einde viel ze ook nog eens van haar keyboard, een beetje fail, en aan de andere kant wel schattig.
Als afsluiting van het festival kwam l'oncle soul optreden. Hier hebben we een klein stukje van gezien, het was lekkere soul en een goede afsluiting. 



Chef'special , again.
Zondag 15 mei gaf Chef'special weer een optreden.Hun tourbus,a.k.a The Mrs, heeft het begeven. Dit optreden was om een soort afscheid te nemen van de bus. The Mrs is vanaf het begin van hun carriere bij hun geweest en nu ze zijn doorgebroken heeft ze het begeven. Het optreden was kort van te voren aangekondigd dus het zou niet zo groot zijn. Het was in bij stadstrand De Oerknap in Haarlem. ( de band komt trouwens uit Haarlem). het was een heel gezellig caféetje , buiten was zand en hingen er lichtjes en binnen was het niet zo groot. Het was de bedoeling om met zonsondergang afscheid te nemen van de bus. Het was superleuk!Er was een hele leuke sfeer en omdat het zo klein was stond je ook heel erg dichtbij. Mirte en ik zijn nog met Joshua op de foto gegaan. 'S avonds waren we nog kort gebleven, het zag er supergezellig uit in het donker met de lichtjes enzo!
Even een verklaring van mijn pruillip; we zouden zielig gaan kijken omdat The mrs dood is, maar ik was blijkbaar de enige die het ook echt deed ; fail haha. 


We mochten allemaal iets op de achterkant van The mrs schrijven.


Nagellak breken?
Laatst hadden Flora en ik het over nagellak breken. Hoe kon je nou weer een nagellak potje breken? Toevallig had ik die dag ervoor op een blog van iemand gelezen dat het potje was gebroken. We hadden er een tijdje over gepraat en vonden het handig dat het gewoon niet uitmaakt als je een potje laat vallen. Die middag gingen we naar de kruidvat voor de stapelkorting actie. Ik had geen mandje gepakt, en met mijn slimme hoofd had ik iets van 5 nagellakjes in m'n handen, en jahoor BAM , het potje was gevallen. Op de grond en op de stelling lag nagellak, en ja ik was erg ashamed. Wel toevallig.
Gister maakte ik wat foto's van mn nieuwe nagellakjes.  Liet ik per ongeluk een nieuw lakje uit m'n hand vallen. Eerst hoorde ik een klap en daarna kwam de geur van nagellak m'n neus binnen. En jahoor , weer een lakje kapot. Gebeurd dit jullie wel eens?
Ik snap het echt niet, misschien hadden we er nooit over moeten beginnen?

Ik hoop dat deze update niet te lang is , en most important, een beetje interessant, haha.


xoxo
Indira

Geen opmerkingen:

Een reactie posten