Totaal aantal pageviews

zaterdag 14 mei 2011

how to : Ying Yang nail-art.


Ik zat wat nail-art ideetjes te bedenken toen ik op ying-yang kwam. Dit is een supermakkelijke nail-art om te maken waarbij als tool alleen een dottingpen nodig is.



Ik heb deze how-to op nepnagels gemaakt omdat mijn nagels helemaal afgebroken en lelijk waren, maar het is makkelijk te doen op korte nagels.

stap 1 :
Dek je nagels in de basis-kleur: wit. Ik gebruikte een wit lakje van Mavala die in 1 keer dekt.

 Stap 2 : Kies uit welke vorm je je ying-yang teken wilt geven, na deze drie foto's gebruik ik een andere, wat rondere, vorm zodat je verschillende voorbeelden hebt. Maak nu met een zwarte lak de vorm, dit hoeft helemaal niet zo netjes of met een striper want je gaat het toch nog invullen.
 Stap 3: Vul de zwarte kant in. Voor de zwarte lak heb ik een outdoor girl lakje gebruikt.
 Stap 4: simpel! Gebruik je dottingpen om op het witte vlak een zwarte stip te zetten en op het zwarte vlak een witte stip.Je kan trouwens ook een satéprikker gebruiken in plaats van een dottingpen.

En dat is het, super makkelijk dus.
Wat misschien ook wel leuk is als extra'tje om met een zilveren striper een lijntje te zetten bij de rand tussen zwart en wit.
Om een beetje in de oosterse sfeer te komen zijn de laatste paar foto's met een achtergrond in die sfeer.De leuke boedha beeldjes maken het plaatje helemaal compleet.


xoxo 

Indira

1 opmerking: