Totaal aantal pageviews

zondag 1 mei 2011

Katy Perry's Royal nails


Afgelopen vrijdag hebben we allemaal The Royal Wedding kunnen meekijken op tv.
Katy Perry vond het wel een leuk idee om een paar members van de Royal family op haar nagels te dragen. Why not, vrij toepasselijk toch?

De mooie Kate Middleton en Prince William trouwde vrijdag.
Katy die al bekend staat om haar originele outfits had haar nagels in het thema van de Royal Family.
Op twitter plaatste zij de foto met de tekst;
"In honor of the Royal Wedding, I present you… My royal NAILS! CONGRATS!"
Haha, ik vind het super gek en leuk.Ik ben benieuwd hoe ze het heeft gedaan, volgens mij zijn het opgeplakte nagels.
Kate&William
Mijn favo kp outfit



Wat vindt jij van haar nagels? too much of helemaal leuk?

xoxo
Indira











1 opmerking:

  1. Ik vind het wel leuk staan.
    Ik denk dat ik misschien wel weet hoe ze het heeft gedaan, tenminste ik heb een keer een nail art filmpje gezien waar iemand stukjes van een krant op haar nagel doet, en dat kan ook met plaatjes uit de krant. :)

    BeantwoordenVerwijderen