Totaal aantal pageviews

maandag 2 mei 2011

Review: Gosh 540 Ocean

 Bij de kruidvat 50% korting actie had ik 540 Ocean, een turquoise achtig lakje, van Gosh meegenomen.
Gosh heeft altijd van die mooie beetje chrome lakjes.
Dit lakje zag er ook weer supermooi uit dus ja ik moest hem wel meenemen.
Hier zijn de swatches , op mijn ringvinger alleen 540 Ocean, op mijn pink heb ik er nog een zwarte lak onder gedaan.



Het was moeilijk om de kleur van het potje goed op de foto te krijgen, maar op de bovenste foto zie je dat er ook paars in zit.
Op mijn nagels zie ik niks van de paars terug. Ik had een zwart lakje onder mijn pink gedaan zodat het lakje wat dieper blauw werd.Zoals je kan zien is de lak vrij strepering.

Ondanks dat het lakje streperig lakt en er niet helemaal uitziet als in het potje vind ik het een mooi lakje. Hij doet me echt aan de Ocean denken.
Dit lakje kost normaal €6,45 en bevat 8 ml.
xoxo
Indira

Geen opmerkingen:

Een reactie posten