Totaal aantal pageviews

maandag 13 juni 2011

Voorraadje Blogs


 Guten tag, 
Op dit soort regenachtige-binnenzit-dagen kan ik echt uren achter de computer zit.
Normaal gesproken als ik achter de computer ga , ga ik standaard een aantal blogs langs, dat zijn gewoon m'n "vaste blogs."
Ik ben vast niet de enige die dan  gewoon in zo'n mood is om nieuwe blogs te ontdekken.
Nieuwe mensen "leren kennen" die allemaal hun eigen smaak, stijl en persoonlijkheid uiten op hun eigen plaatsje in het world wide web.
Superleuk vind ik het om oude artikelen terug te lezen, filmpjes te kijken en tips op te doen uit artikelen die je nog nooit hebt gelezen.

Als ik weer zin heb om wat nieuwe blogs te ontdekken neus ik de comment's door bij andere blogs.
Vaak heb ik dan een paar leuke gevonden alleen vergeet ik dan de naam als ik later weer wil terugkomen.
( ja ik weet dat bloglovin' bestaat maar daar doe ik nog niet aan :P )
Ik volg trouwens niet alleen beautyblogs, het meeste is wel beauty, maar er zit ook fashion & fotografie tussen.
Ik zal wat leuke bekende en wat minder bekende blogs op een rijtje zetten. Voor mezelf en natuurlijk voor jullie als jullie behoefte hebben aan nieuwe blogs (:




Mijn vaste blogs:
  • beautylab.nl                                     Beauty                                             
  • teskuh.nl                               Beauty & persoonlijk
  • veracamilla.nl                                   Beauty
  • beautygloss.nl                                  Beauty
  • misslipgloss.nl                                  Beauty
  • beautyfreak.nl                                  Beauty   
  • kittehscupcakes.blogspot.com     Beauty & fashion
  • afterDRK.com                                 Fashion
  • stylescrapbook.com                         Fashion
  • llymlrs.com                                       Fashion
  • fuckyeahnailart.tumbrl.com               Nailart
  • weheartit.com                                  Photo's
  • musiclifecrazynice.blogspot.com       Persoonlijk

    Nu het zo op een rijtje staat is het toch meer dan ik in mijn hoofd had haha,
    als ik echt heel weinig tijd heb ga ik alleen naar beautylab,teskuh & veracamilla, en anders komt de rest ook.
De voor mij nieuwe en  "hier moet ik nog een keertje terugkomen" blogs: 
Hopelijk hebben jullie nu weer een voorraadje nieuwe blogs !
Als jij ook nog wat blogs weet (of misschien wel je eigen) die leuk zijn, laat ze achter in de comments !

xoxo
Indira

Geen opmerkingen:

Een reactie posten