Totaal aantal pageviews

vrijdag 26 augustus 2011

Review Kiko Milano mono's 02,27,122


 Ik zit nog lekker in het zonnige Italië te genieten van de vakantie. Onder vakantie valt bij mij ook shoppen!
 Gister hadden we Florence bezocht, ik kon helaas pindakaas echt totaal geen leuke kleding vinden, maar toen ik de Kiko zag was ik dit alweer helemaal vergeten. De Kiko staat voor mij bekend als een goedkoop en goed make-up merk. Deze drie oogschaduws heb ik meegenomen, voor swatches en foto's ; keep on reading!


 
Nog nooit eerder heb ik oogschaduws gehad die zo chic in een doosje verpakt zaten, het lijken net ontzettend dure oogschaduws! de verpakking ziet er mooi uit.
De kleurtjes die ik heb meegenomen zijn een hele mooie goud/gelige highlighter, of gewoon overall-kleur, een ontzettend mooie matt bruine kleur, en een hele aparte soort van heelal kleur.



 Dit is kleur 02 , een hele mooie lichte goud/gelige kleur , die mooi is voor op je ooglid en kan ook als highlighter worden gebruikt. Deze oogschaduw koste €3,95 geen geld! Het was moeilijk om de mooie shimmer goed op de foto te krijgen, aangezien het een lichte kleur is en de zon erg fel scheen.


 
De kleur 27 is zo'n bijzondere kleur! echt een oogschaduw waar ik naar kan blijven kijken. Toen ik hem zag liggen moest ik meteen aan het heelal denken; zwart met groen/blauwe glittertjes.In het echt zijn er nog meer groene glitters en in elk licht ziet hij er weer anders uit. So pretty! Voor dit mooie kleurtje heb ik maar 3,95 euro betaald.


Sorry for the fingerprints, 't verpest de hele foto, ik kon het echt niet laten. Ondanks dat kleur 122 een erg neutraal kleurtje is, ben ik hier echt heel erg blij mee. Als ik oogschaduw draag is het vaak een combi van goud/bruin. Al mijne bruine kleurtjes zijn met shimmer, daarom ben ik zo ontzettend blij dat dit matt is ! De kleur zit tussen taupe en bruin in, echt heel mooi en rustig. ( klinkt het raar als ik een kleurtje rustig noem?). Dit kleurtje was in de sale en koste maar 3 euro.

Op naar de swatches:





Ik moet zeggen dat ik vind dat de kleurtjes niet allemaal heel goed tot hun recht komen. De zwarte kleur is echt heel speciaal, maar dat is moeilijk te zien op deze foto. Kleur 122 is in het echt wat minder bruin en meer richting taupe. De pigmentatie is echt goed voor de prijs! vooral het mooie zwarte kleurtje is echt heel goed gepigmenteerd. De andere twee kleurtjes hebben ook een goede pigment.

Ik ben in iedergeval ontzettend blij met mijn nieuwe oogschaduws. Ook kan ik niet wachten om wat met het mooie heelal kleurtje te gaan doen, dus ik kan wel zeggen dat er hoogst waarschijnlijk binnekort een ooglook komt met het kleurtje!


xoxo
Indira



1 opmerking:

  1. Wat een schitterende kleuren zeg! Zat er nou maar een Kiko bij mij in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen