Totaal aantal pageviews

dinsdag 16 augustus 2011

Eyelook: Smokey'pink


Guten tag,
Ik heb een zwart met roze smokey-eye gemaakt. Eigenlijk had ik in mijn gedachte om deze ooglook met een felrode kleur te doen, maar ik kwam erachter dat ik die niet had ( Shame on me!).
Ik ben maar een beetje wat gaan doen en uiteindelijk is dit het resultaat geworden, ik vind het wel rocky staan.
Ik leg eventjes kort uit wat ik precies heb gedaan- geen stap voor stap foto's- wel een stap-voor-stap uitleg, en hopefully vinden jullie de look mooi (:







- Ik begon met een gosh oogschaduw basis, hieroverheen bracht ik een roze oogschaduw van Rimmel aan.
- Vervolgens ben ik met een zwarte oogschaduw van een ontzettend oud hema paletje in de crease gegaan ( ja heel erg oud, maar goud ; wat een pigment!)  en onder mijn oog aangebracht.
- Met een klein beetje zwart uit het sleek original palette ( deze is wat minder gepigmenteerd) ben ik de boel flink gaan blenden.
- Als laatst heb ik met een gelliner van catrice een vrij dikke lijn gezet en die doorgetrokken tot een wing.
Om het wat aparts te geven ben ik bij mijn traanbuis het lijntje door gaan trekken,ook heb ik de gelliner op mijn waterrandjes aangebracht zodat het echt zwart-zwart wordt rondom het oog.
- Ik heb de catrice lashes to kill mascara aangebracht op mijn wimpers.
- Als laatst nog een paar keer flink gaan blenden et voila...



yellow face; rare belichting

xoxo
Indira

p.s. I'm in italy now ! x

4 opmerkingen: